Bc. Klára Horová, DiS.

Bakalářská práce

Zákaznické procesy spol. DYNATECH s.r.o.

Customer Processes of Dynatech ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je v první kapitole zaměřena na definici procesního řízení, teorii zavádění procesního řízení do společnosti a vysvětlení významu řízení podle kompetencí. V druhé části je provedena analýza klíčového procesu a nejdůležitějšího podprocesu společnosti. Na základě analýzy je navrženo několik opatření k optimalizaci uvedených procesů, které by měly vést k větší efektivitě a ke zvýšení …více
Abstract:
The bachelor thesis is in the first chapter focused on definition of process management, theories of implementation of process management in the organization and explanation of significance of management by competencies. In the second part, the analysis of key process and the most important subprocess of the company is performed. Based on the results of the analysis, several measures leading to optimization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslav Kvapil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků