Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu – Bc. Alžběta Kovácsová
Bc. Alžběta Kovácsová
Diplomová práce
Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
Green Consumption as a Result of Hyper-Consumption
Anotace:
Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE …víceAbstract:
The main goal of the master thesis is to design a communication plan for a newly emerging brand focused on hand-sewn sustainable fashion. The theoretical part deals with the topics of consumer society, green consumption, consumer behavior and communication mix. The practical part consists of an introduction of the company, the definition of work intentions and methodology, situational analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovácsová, Alžběta. Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a greenwashing
Ondřej Jobánek -
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Veronika Lazúrová -
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
Eliška Nosková -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová