Veronika Lazúrová

Bakalářská práce

Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky

Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Anotace:
Dopady lidské činnosti se odrážejí na přírodě a mění podmínky, ve kterých žijeme, proto témata udržitelnosti a ekologie začínají hýbat světem. Firmy se z tohoto důvodu snaží zapojit princip udržitelnosti do svých strategií a praktik, výsledkem čehož je zelený marketing. Důležitým faktorem ve změnách životního prostředí je i potravinářský průmysl. Cílem této práce je zjistit, jaký vliv má zelený marketing …více
Abstract:
The impacts of human activity reflect on nature and change the conditions in which we live, therefore the topics of sustainability and ecology are beginning to move the world. In this result, companies are trying to incorporate the principle of sustainability into their strategies and practices, resulting in green marketing. The food industry is also an important factor in environmental changes. The …více
Abstract:
Dopady ľudskej činnosti sa odrážajú na prírode a menia podmienky, v ktorých žijeme, preto témy udržateľnosti a ekológie začínajú hýbať svetom. Firmy sa z tohto dôvodu snažia zapojiť princíp udržateľnosti do svojich stratégií a praktík, výsledkom čoho je zelený marketing. Dôležitým faktorom v zmenách životného prostredia je aj potravinársky priemysel. Cieľom tejto práce je zistiť aký vplyv má zelený …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93816