Bc. Alžběta Kovácsová

Master's thesis

Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

Green Consumption as a Result of Hyper-Consumption
Abstract:
Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE …more
Abstract:
The main goal of the master thesis is to design a communication plan for a newly emerging brand focused on hand-sewn sustainable fashion. The theoretical part deals with the topics of consumer society, green consumption, consumer behavior and communication mix. The practical part consists of an introduction of the company, the definition of work intentions and methodology, situational analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kovácsová, Alžběta. Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications