Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku – Magdalena DROBNÁ
Magdalena DROBNÁ
Diplomová práce
Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku
Comparison of support for children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and Poland
Anotace:
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami může být zásadním faktorem pro úspěšnost ve výchově a vzdělávání, což ovlivňuje celkovou motivaci a chuť k práci, a dále vede k pozitivnímu vývoji celkové osobnosti jedince. V jednotlivých státech Evropské unie se může podpora dětí a žáků se specifickými vzdělávacími potřebami lišit. V této práci jsme se zaměřili na komparaci našeho státu se sousedícím …víceAbstract:
Support of students with special educational needs can be an essential factor for success in upbringing and education, which both influence overall motivation and drive for work and further contribute to positive development of one's overall personality. The support for students with special educational needs can differ amongst different states of the European Union. This thesis is focused on comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DROBNÁ, Magdalena. \textit{Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/p3x9eo/.
Jak správně citovat práci
DROBNÁ, Magdalena. Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vzdělávací systém pro sluchově postižené v Rakousku
Hana Fišarová