Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku – Magdalena DROBNÁ
Magdalena DROBNÁ
Master's thesis
Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku
Comparison of support for children and pupils with special educational needs in the Czech Republic and Poland
Abstract:
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami může být zásadním faktorem pro úspěšnost ve výchově a vzdělávání, což ovlivňuje celkovou motivaci a chuť k práci, a dále vede k pozitivnímu vývoji celkové osobnosti jedince. V jednotlivých státech Evropské unie se může podpora dětí a žáků se specifickými vzdělávacími potřebami lišit. V této práci jsme se zaměřili na komparaci našeho státu se sousedícím …moreAbstract:
Support of students with special educational needs can be an essential factor for success in upbringing and education, which both influence overall motivation and drive for work and further contribute to positive development of one's overall personality. The support for students with special educational needs can differ amongst different states of the European Union. This thesis is focused on comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DROBNÁ, Magdalena. \textit{Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/p3x9eo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DROBNÁ, Magdalena. Komparace podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a v Polsku. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vzdělávací systém pro sluchově postižené v Rakousku
Hana Fišarová