Strategická analýza konkrétního podniku – Bc. Šimon Macháň
Bc. Šimon Macháň
Diplomová práce
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of the particular company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma „Strategická analýza konkrétního podniku“ je provedení strategické analýzy a navržení doporučení pro jeho budoucí rozvoj. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části práce je nejprve představeno strategické řízení a základní pojmy s ním spojené. Dále jsou popsány jednotlivé dílčí analýzy. V praktické části jsou zvolené analýzy …víceAbstract:
The main objective of the thesis on the subject of “Strategic Analysis of Particular Company“ is the implementation of strategic analysis and recommendations for its future development. The work is divided into theoretical and practical part. The strategic management is introduced in the first part as well as the basic concepts connected with it. Next, the individual sub-analyses are described. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1qkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza výrobního podniku
Josef Riesner -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové komunikace společnosti Laufen na českém trhu
Eva Bahdanovich -
Analýza business modelů audiovizuálního studia
David Pánek -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Analýza trhu ubytovacích zařízení v Praze
Martin Voska -
Strategická analýza firmy EKG s.r.o
Johana Müllerová -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla