Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání – Bc. Tereza Šimková
Bc. Tereza Šimková
Bachelor's thesis
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Social interaction and aggression in preschool education: research and management tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řešením problémových situací u dětí předškolního věku (v cílové skupině 2-3 roky). Jejich strategie zvládání konfliktů, vzhledem k nízkému věku a nedostatku zkušeností, vede k řešení situací pomocí agrese. Součástí práce jsou návrhy práce s dětmi k eliminaci agresivního chování nebo alespoň jeho zmírnění.Abstract:
The bachelor thesis deals with problem solving in preschool children (in the target group of 2-3 years). Their conflict management strategy, due to their low age and lack of experience, leads to aggression. Part of the thesis is to work with children to eliminate aggressive behavior or at least mitigate it.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tyvm0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Segeťová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMKOVÁ, Tereza. \textit{Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/p433ie/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Lucie Hátlová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Možnosti využití interakce se psem v předškolních zařízeních a na prvním stupni základních škol v ČR
Markéta Buřilová -
Přátelské interakce u samic kopytníků
Kristýna SPÁČILOVÁ