Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků – Andrea PALIČKOVÁ
Andrea PALIČKOVÁ
Bakalářská práce
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
The level of reading literacy as a success factor pupils in school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností jako faktorem školní úspěšnosti. Teoretická část objasňuje pojmy dané problematiky, a to gramotnost, funkční gramotnost, oblasti funkční gramotnosti, čtenářskou gramotnost a faktory, které ji ovlivňují, dále čtenářské dovednosti, čtenářské kompetence, čtenářské strategie a z metod výuky se věnujeme metodám kritického myšlení. Empirická část se …víceAbstract:
This thesis deals with reading literacy as success factor pupils in school. The theoretical part explains the terms of the issue, namely literacy, functional literacy, kinds of functional literacy, reading literacy and factors that influence it, next reading skills, reading competencies, reading strategies and from the methods of teaching we deal with the methods of critical thinking. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALIČKOVÁ, Andrea. Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Michaela Velová -
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Iveta DAŇKOVÁ -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová -
Uplatnění čtenářských strategií v rozvoji čtenářské gramotnosti ve 3. - 4. ročníku ZŠ
Marie SOBOTKOVÁ