Bc. Filip Liška, DiS.

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace AC Sparta Praha

Online marketing communication of AC Sparta Prague
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikace českého fotbalového klubu AC Sparta Praha. Obsahem teoretické části je obecná definice marketingu, představení online marketingu a jeho nejčastějších forem, sociálních sítí a seznámení se SWOT analýzou, která je následně využívána v praktické části práce. Součástí teoretické části je následně kapitola zabývající se marketingem ve sportovním …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Czech football club AC Sparta Prague. The content of the theoretical part is a general definition of marketing, an introduction to online marketing and its most common forms, social networks and an introduction to SWOT analysis, which is subsequently used in the practical part of the thesis. Subsequently, the theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní