Online marketingová komunikace AC Sparta Praha – Bc. Filip Liška, DiS.
Bc. Filip Liška, DiS.
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Online marketing communication of AC Sparta Prague
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikace českého fotbalového klubu AC Sparta Praha. Obsahem teoretické části je obecná definice marketingu, představení online marketingu a jeho nejčastějších forem, sociálních sítí a seznámení se SWOT analýzou, která je následně využívána v praktické části práce. Součástí teoretické části je následně kapitola zabývající se marketingem ve sportovním …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Czech football club AC Sparta Prague. The content of the theoretical part is a general definition of marketing, an introduction to online marketing and its most common forms, social networks and an introduction to SWOT analysis, which is subsequently used in the practical part of the thesis. Subsequently, the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o2hwr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Sportovně-ekonomická analýza AC Sparta Praha
Hlaváček Hlaváček -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Denisa Doležalová -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras -
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci fotbalového klubu z pohledu fanouška: Případová studie AC Sparta Praha
Tomáš Kouklík -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Dominik Junger -
Analýza a komparace celoročního tréninkového cyklu týmů ženského fotbalu AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň
Adéla RADOVÁ -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek