Analýza poptávky v oblasti cestovního ruchu a její využití v podnikatelské strategii vybraného podniku – Bc. Adile Kachka
Bc. Adile Kachka
Master's thesis
Analýza poptávky v oblasti cestovního ruchu a její využití v podnikatelské strategii vybraného podniku
Analysis of the Demand in Tourism and its Use in the Business Strategy of a Selected Company
Anotácia:
Hlavním cílem dané práce je na základě primárních a sekundárních dat o poptávce v oblasti cestovního ruchu vytvořit návrhy a doporučení pro podnik působící v oblasti cestovního ruchu. První, teoretická část, diplomové práci bude zaměřená na zkoumání poptávky, její hlavních vlastnosti, cenové elasticity, pojmu užitku a charakteristické rysy chování spotřebitelů. Pro účely praktické části byli také podrobně …viacAbstract:
The main objective of the given thesis is to create proposals and recommendations for the tourism company on the basis of primary and secondary data on tourism demand. The first, theoretical part of the diploma thesis will focus on the study of demand, its main characteristics, price elasticity, the concept of utility and the characteristics of consumer behavior. In he practical part the factors influencing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12040/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KACHKA, Adile. \textit{Analýza poptávky v oblasti cestovního ruchu a její využití v podnikatelské strategii vybraného podniku}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p4g0kd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku - Technologická agentura České republiky
Martin Pazdera -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Rakouská republika
Ekaterina Gubanova -
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Nikola Baumrukrová -
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Renata Dusbabová -
Centrální nákupní agentura pro veřejný sektor jako možný krok k efektivnějšímu zadávání veřejných zakázek v České republice
Vendula Hubáčková -
Technologická agentura ČR - podpora vědy a výzkumu
Petra Nižňanská -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek