Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektronickém obchodování – Eliška KOLLEROVÁ
Eliška KOLLEROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektronickém obchodování
Anylysis of Google Analytics and it use in e-commerce.
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na analýzu návštěvnosti internetového obchodu. Hlavním cílem této práce je analyzovat návštěvnost pomocí systému Google Analytics. Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů z oblasti elektronického podnikání a obchodování. Dále se zaměřuje na vyhodnocení marketingové komunikace a využití analytických nástrojů. Obsahem metodické části je popis analytického …moreAbstract:
The presented work is focused on the analysis of the traffic of the e-shop. The main goal of this thesis is to analyze traffic using Google Analytics. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of e-business and e-commerce. It also focuses on the evaluation of marketing communication and the use of analytical tools. The content of the methodological part is a description of the Google …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLLEROVÁ, Eliška. \textit{Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektronickém obchodování}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/p4k7hw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLLEROVÁ, Eliška. Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektronickém obchodování. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš