Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů – David Urban
David Urban
Bachelor's thesis
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Comparison of marketing activities of the selected eshops
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on comparison of on-line marketing activities. It deals with their application in e-shops with swimming accessories. The theoretical part describes the basics terms related to the topic. Firstly, internet marketing is characterized and then its key tools are defined. The practical part is about comparing the use of these tools by two different e-shops - store that sells …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: Radim Čermák
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber