Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra – Karla KVASNICOVÁ
Karla KVASNICOVÁ
Master's thesis
Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra
The co-operation of family and school during the implementation of The TEACCH Programme by children with malfunction of autistic spectrum
Anotácia:
V diplomové práci se zabýváme spoluprací mezi rodinou a školou při využití TEACCH programu u dětí s poruchou autistického spektra. Cílem teoretické části je blíže popsat jednotlivé poruchy autistického spektra, formy vzdělávání a péče o tyto děti, a to i z historického pohledu. Snažili jsme se srozumitelně přiblížit vzdělávací metodu TEACCH program ? její stěžejní zásady (strukturalizaci, vizualizaci …viacAbstract:
This thesis is concerned with cooperation between the school and the family within the frame of TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Communication Handicapped Children) program for children with autistic spectrum disorder. The aim of theoretical part is to describe closely particular autistic disorders, forms of education and care for these children, including the historical point of view …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
112890
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVASNICOVÁ, Karla. \textit{Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/p4suyv/.
Jak správně citovat práci
KVASNICOVÁ, Karla. Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová -
Spokojenost ve vzájemné komunikaci mezi rodinou a školou na 1.stupni ZŠ
Hana Asszonyi -
Spolupráce mezi rodinou, školou a školským poradenským zařízením z pohledu učitelů
Karolína Smejkalová -
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Lenka VESELÁ -
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Marcela RUSZOVÁ -
Přechody žáků s poruchou autistického spektra ( PAS ) do vyšších stupňů škol a do běžného života: zkvalitnění spolupráce mezi rodinou školou
Andrea Pastorková -
Komunikace mezi rodinou a mateřskou školou v zájmu dítěte
Brigita KABÓKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
31. 3. 2011