Bc. Veronika Grznáriková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje teorii o merchandisingu a nákupní atmosféře. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru, uplatňování zásad merchandisingu u vybrané obchodní jednotky a komparace s jinými obchodními jednotkami. K analýze byla zvolena obchodní jednotka HUDY sport, se kterou jsou porovnávány další tři obchodní jednotky Rock point, Husky a High point. Tyto obchodní jednotky byly …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of the thesis is to analyse shopping atmosphere, application of the principles of merchandising at selected business unit and its comparison with other business units. For this analysis was chosen business unit called HUDY sport which is compared with another three business units called Rock Point, Husky and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma