Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Grznáriková
Bc. Veronika Grznáriková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje teorii o merchandisingu a nákupní atmosféře. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru, uplatňování zásad merchandisingu u vybrané obchodní jednotky a komparace s jinými obchodními jednotkami. K analýze byla zvolena obchodní jednotka HUDY sport, se kterou jsou porovnávány další tři obchodní jednotky Rock point, Husky a High point. Tyto obchodní jednotky byly …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of the thesis is to analyse shopping atmosphere, application of the principles of merchandising at selected business unit and its comparison with other business units. For this analysis was chosen business unit called HUDY sport which is compared with another three business units called Rock Point, Husky and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d678w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRZNÁRIKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p4v3r4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kateřina Šebestová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová