Mgr. Linda Marešová, DiS.

Diplomová práce

Copingové strategie ve vztahu k osobnostním charakteristikám lidí pracujících v reklamě a médiích

Coping Strategies in Relation to Personality Characteristics of People Working in Media and Advertisement Agencies
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na zjišťování copingových strategií ve vztahu k osobnostním charakteristikám u lidí pracujících v reklamě a médiích. Respondenti výzkumného vzorku byli rozděleni z hlediska pracovních aspektů do dvou hlavních skupin, a to na kreativce a manažery. Vzhledem k mnoha odlišnostem v pracovní oblasti je předpokládáno, že tyto dvě skupiny pracovníků se budou významně lišit i v preferenci …více
Abstract:
This thesis objective is finding out of coping strategies in relation to personality characteristics of people working in media and advertisement agencies. Concerning the product, these people affect and influence masses; therefore their work is very stressy that follows from extraordinary responsibility and often work under pressure. Respondents of research sample were divided into two main groups …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta