Strategie budování značky Superior – Bc. Lenka Přečková
Bc. Lenka Přečková
Diplomová práce
Strategie budování značky Superior
Superior Brand Building Strategy
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti sportu. Analytic-ká a projektová část této práce patří českému výrobci jízdních kol, značce Superior. Klíčem k nalezení konkurenční výhody značky, jakož i jejího významu dle archetypální psycholo-gie, se stala důkladná analýza konkurence a následná syntéza poznatků získaných z primárních i sekundárních zdrojů. Navrhovaný projekt …víceAbstract:
Main theme of this thesis is the brand building strategy in the field of sport. Analytic and project parts of the thesis are dedicated to the Czech bicycle producers, the brand Superior in particular. Finding the key competitive advantages of brand, as well as its importance was performed according to the detailed competitive analyses and consequent synthesis of the findings from primary and secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Přečková, Lenka. Strategie budování značky Superior. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková -
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
Tomáš Rys -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová