Alternativní prodejní koncepty v ČR – Bc. Sára Slavíková
Bc. Sára Slavíková
Bakalářská práce
Alternativní prodejní koncepty v ČR
Alternative sales concepts in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je porovnat prodejní koncept supermarketu s konceptem farmářského trhu. Teoretická část popisuje vývoj marketingu a prodejních konceptů. V praktické části je porovnání obou konceptů pomocí PEST a SWOT analýzy. Zároveň je součástí dotazníkové šetření, které zobrazuje, jaký vztah mají zákazníci k supermarketům a farmářským trhům a v čem vidí výhody a nevýhody obou prodejních …víceAbstract:
Main goal of this bachelor thesis is to compare sales concept of a supermarket with sales concept of farmers markets. Theoretical part describes development of marketing and sales concepts. In practical part is comparison of both sales concept with PEST and SWOT analysis. Also there is a questionnaire construction, which shows the relationship between customers and supermarkets or farmers markets and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dfs4k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets)
Martin Staněk -
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Sára Hloušková -
Farmářské trhy jako součást lokální a regionální kultury
Lucie Zápotocká -
Farmářské trhy pohledem spotřebitelů
Lucie HNÍDKOVÁ -
Farmářské trhy na Brněnsku
Jaroslav Frantík -
Farmářské trhy ve vybraném regionu: analýza ekonomické efektivnosti
Soňa Šlechtová -
Retence zákazníků v supermarketech - poznatky z maloobchodního trhu ve Vietnamu
Thi Ngoc Diep Nguyen