Roman Zídek

Master's thesis

INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU

Olomouc Region Infobus as a vehicle for promotion of a tourists´ destination
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat přínos Infobusu, jakožto pohyblivého informačního centra, které je prostředkem propagace Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků, jednotlivých analýz a také z materiálů a informací reklamní agentury m-ARK
Abstract:
The objective of my work is to analyze the benefits of Infobus as a mobile information center that serves as a vehicle for promotion of the Olomouc Region. The thesis is based upon theoretical findings, several analyses, as well as on materials and information provided by m-ARK advertising agency
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2010
  • Vedúci: Eva Schwartzhoffová
  • Oponent: Halina Kotíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Fakulta tělesné kultury

Master programme / odbor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie

Práce na příbuzné téma