INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU – Roman Zídek
Roman Zídek
Diplomová práce
INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU
Olomouc Region Infobus as a vehicle for promotion of a tourists´ destination
Anotace:
Cílem práce je analyzovat přínos Infobusu, jakožto pohyblivého informačního centra, které je prostředkem propagace Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků, jednotlivých analýz a také z materiálů a informací reklamní agentury m-ARKAbstract:
The objective of my work is to analyze the benefits of Infobus as a mobile information center that serves as a vehicle for promotion of the Olomouc Region. The thesis is based upon theoretical findings, several analyses, as well as on materials and information provided by m-ARK advertising agency
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2010
- Vedoucí: Eva Schwartzhoffová
- Oponent: Halina Kotíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy event marketingu pro destinaci
Martina Kalousková -
Event marketing v destinaci Hodonín
Lenka Grauová