Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI – Tomáš Hortík
Tomáš Hortík
Master's thesis
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Body Image and Its Perceived Relevance to Consumers with Use of MML - TGI Data Analysis.
Abstract:
Diplomová práce shrnuje v teoretické části informace k tématu body image v širším pojetí. Zabývá se vztahem lidí k vlastnímu tělu, včetně souvisejících psychologických aspektů, proměnlivosti pojetí fyzické krásy v historickém i kulturním kontextu, problematikou měření lidského těla a v neposlední řadě i navazujícím marketingovým využitím. Analytická část dále na základě dat MML -- TGI zkoumá prvky …moreAbstract:
This thesis summarizes in the theoretical part all important information about body image in broader sense. It deals with the relationship of people to their own body, including related psychological aspects, variability of the concept of physical beauty in historical and cultural context, the measurement of the human body and folowing marketing use. The analytical part is based on data MML -- TGI …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39068
Thesis defence
- Date of defence: 2014
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marka Jurašová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Body image žen v reklamě
Renáta Hašpicová -
Body image v reklamě
Dana Pořízová -
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová