Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Kristýna Řondíková
Bc. Kristýna Řondíková
Bakalářská práce
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotace:
Tato práce je zpracována jako bakalářská práce. Předmětem bakalářské práce „Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku“ je analýza současné marketingové komunikace ve vybraném podniku Ravak, a.s. Cílem práce je provést v rámci marketingové komunikace analýzu komunikačních nástrojů ve společnosti Ravak a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena …víceAbstract:
This work is prepared as a bachelor's thesis. The subject of the bachelor thesis "an Analysis of the current marketing communication of the selected enterprise" is the analysis of the current marketing communication in the selected business from Ravak, a.s. The aim of the work is carried out in the context of marketing communication analysis communication tools in the company from Ravak and on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/srtcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova