Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Kristýna Řondíková
Bc. Kristýna Řondíková
Bachelor's thesis
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Abstract:
Tato práce je zpracována jako bakalářská práce. Předmětem bakalářské práce „Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku“ je analýza současné marketingové komunikace ve vybraném podniku Ravak, a.s. Cílem práce je provést v rámci marketingové komunikace analýzu komunikačních nástrojů ve společnosti Ravak a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena …moreAbstract:
This work is prepared as a bachelor's thesis. The subject of the bachelor thesis "an Analysis of the current marketing communication of the selected enterprise" is the analysis of the current marketing communication in the selected business from Ravak, a.s. The aim of the work is carried out in the context of marketing communication analysis communication tools in the company from Ravak and on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/srtcz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘONDÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/p5u74r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova