Ing. Martina Šteflová

Bakalářská práce

Role plakátu jako nositele komerční informace na počátku 20. století - komunikační specifika

The role of the advertisement poster in commercial sphere in the begining of the 20th century - specifics of communication
Anotace:
Vznik plakátu není přesně znám, ale na počátku 20.století dochází k největšímu rozkvětu. Plakát se stává nedílnou součástí ulice, nejdůležitějším komunikačním prostředkem a poslem moderní doby. Vzniká, aby seznámil s novými výrobky a podpořil jejich prodej, pozval do divadla, nebo na kulturní představení. Postupně se vyvíjel, měnil a zdokonaloval až do podoby, jak ho známe dnes.
Abstract:
The origin of poster is not exactly known but the biggest boom comes at the beginning of the 20th century. Poster becomes an integral part of the street, the most important mean of communication and a messenger of the modern age. It was introduced to promote new products and to boost their sale, to invite to the theatre or to other cultural events. It gradually evolved, changed and improved up to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace