Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci – Milena Chaloupková
Milena Chaloupková
Master's thesis
Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci
Village School with Composite Classes as a Cultural and Social Phenomenon in the Country
Abstract:
Cílem mé diplomové práce Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci je ukázat, jak důležitá může být škola pro svou obec. První část práce je zaměřena na všeobecnou charakteristiku málotřídních škol. Zejména na její typy a všechny zvláštnosti týkající se výuky v tomto typu vzdělávacího zařízení.V další části se již zabývám studií konkrétní základní školy - Základní školy a mateřské …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM626
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Martin Skutil
- Reader: Vladimír Václavík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHALOUPKOVÁ, Milena. \textit{Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/p60ywj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáků s SVP na 1. stupni malotřídní školy v ZŠ a MŠ Staré Město pod Landštejnem
Kristýna MINÁŘOVÁ -
Denní režim žáků na 1. stupni malotřídní ZŠ
Veronika Bořilová -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci
Kateřina Lacinová -
Využití výukových softwarů pro plnění očekávaných výstupů RVP ZŠ na 1. stupni málotřídní ZŠ
Radka Dvořáková -
Vzdělávání žáka se SPU na malotřídní ZŠ – případová studie
Marie Novotná -
Implementace nepovinného předmětu náboženství v kontextu etiky, jako principu při řízení školy a výuky žáků základní školy
Petr PTÁČEK -
Specifika řízení mateřské školy a základní školy v jednom právním subjektu
Darina Jedličková