Eliška Stejskalová

Bakalářská práce

Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR

Contemporary visual commercial photography in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace …více
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis deals with contemporary trends of visual commercial photography in the Czech Republic. The conclusions presented are a result of the qualitative and quantitative research performed as part of this paper. The theoretical part is focused on the subject of media, psychology of advertisement. Primary attention is devoted to the medium of photography. Particular interest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2014
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Robert Portel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39744