Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR – Eliška Stejskalová
Eliška Stejskalová
Bakalářská práce
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Contemporary visual commercial photography in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis deals with contemporary trends of visual commercial photography in the Czech Republic. The conclusions presented are a result of the qualitative and quantitative research performed as part of this paper. The theoretical part is focused on the subject of media, psychology of advertisement. Primary attention is devoted to the medium of photography. Particular interest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39744
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2014
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Robert Portel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39744
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
1. Teoretická část:\nl{}Kreativní koncept v komerční fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka\nl{}b) výstavní soubor: Queer Mama
Julie Nykodýmová -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová