Ing. Zuzana Švarcová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace, které působí na děti od pěti do osmi let věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda má televizní reklama vliv na nákupní chování dotázaných dětí, do jaké míry je televize dětmi sledována a jestli jsou děti rušeny komunikačními šumy. Při dotazování se respondentů používám metodu polo-strukturovaného rozhovoru. Cíl této bakalářské práce …more
Abstract:
This project deals with the means of marketing communication, which focuses on children from five to eight years. The main goal is to determine whether the television advertising influences the behavior of children, how much is the TV being watched by the children and followed if the children are disturbed by communication noises. I would like to reach my goal by using the method of semi-structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Jan Protivínský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication