Ing. Zuzana Švarcová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace, které působí na děti od pěti do osmi let věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda má televizní reklama vliv na nákupní chování dotázaných dětí, do jaké míry je televize dětmi sledována a jestli jsou děti rušeny komunikačními šumy. Při dotazování se respondentů používám metodu polo-strukturovaného rozhovoru. Cíl této bakalářské práce …více
Abstract:
This project deals with the means of marketing communication, which focuses on children from five to eight years. The main goal is to determine whether the television advertising influences the behavior of children, how much is the TV being watched by the children and followed if the children are disturbed by communication noises. I would like to reach my goal by using the method of semi-structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jan Protivínský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace