Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Zuzana Švarcová
Ing. Zuzana Švarcová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Resources of marketing communication for child audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace, které působí na děti od pěti do osmi let věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda má televizní reklama vliv na nákupní chování dotázaných dětí, do jaké míry je televize dětmi sledována a jestli jsou děti rušeny komunikačními šumy. Při dotazování se respondentů používám metodu polo-strukturovaného rozhovoru. Cíl této bakalářské práce …víceAbstract:
This project deals with the means of marketing communication, which focuses on children from five to eight years. The main goal is to determine whether the television advertising influences the behavior of children, how much is the TV being watched by the children and followed if the children are disturbed by communication noises. I would like to reach my goal by using the method of semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozcv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jan Protivínský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Kateřina Vinšová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Pavlína Moravcová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Claudie Urbanová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Michaela Baumanová -
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Martina Bulavčáková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Renáta Švarcová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Marcela Čičatková