Jozef Estók
Bachelor's thesis
Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Customer service in logistics and the company Damco
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za …moreAbstract:
This bachelor thesis is about getting to know the field of logistics and the customer servise in it and in the company Damco Hungary Ltd. The theoretical part contains the definition of logistics, deals with the layers of logistics and pays special attantion to freight forwarding. After that, comes the problematice of customer service. In the following chapters we will get to the practical part, where …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52771
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2016
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Petr Rožek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníků v restauračních službách
Iva Solnařová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ