Právní úprava marketingové propagace internetového obchodu – Aiman Issatayeva
Aiman Issatayeva
Bachelor's thesis
Právní úprava marketingové propagace internetového obchodu
Legal regulation of marketing promotion of internet business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi propagace zboží a služeb na internetu a finančními a právními aspekty této propagace včetně marketingové propagace internetového obchodu v porovnání s efektivnosti současné právní úpravy. To vše v historickém kontextu marketingu a nástrojů internetového marketingu a ekonomického vyhodnocení ve světle souvisících právních předpisů.Abstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of promotion of products and services on the Internet and the financial and legal aspects of this promotion, including the marketing promotion of Internet trade in comparison with the effectiveness of the current legislation. All this is done in the historical context of internet marketing and internet marketing tools and economic evaluation in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Viktor Jansa, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ISSATAYEVA, Aiman. \textit{Právní úprava marketingové propagace internetového obchodu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/p69n1g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
Michal Hromek -
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Jan Kmínek -
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
Thi Loan Nguyen -
Trendy v e-commerce a implementace internetového obchodu
Petr Klika -
Význam e-commerce na českém trhu krmiv pro psy a kočky
Thi Kim Anh Nguyenová -
Rozvoj e-commerce na českém trhu
Jiří Horváth -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights