Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal – Stanislav Šafránek, DiS.
Stanislav Šafránek, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Sport club marketing of football team AC Sparta Prague
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na marketing pražského sportovního klubu AC Sparta Praha, a. s. V teoretické části práce je představen sport obecně a v další části je popsán management a marketing, včetně základního sportovního marketingového mixu. V praktické části je představen fotbalový klub AC Sparta Praha. Cílem práce je představit klub, jeho fungování a nastínit jeho fungování …moreAbstract:
The Bachelor thesis is about comprehensive view of sports club AC Sparta Praha, a. s. In theoretic part the sports club is introduced in general then management and marketing including sports marketing mix. Football club AC Sparta Praha is introduced in practical part. The aim of the thesis is to introduce the club, its functioning and to outline how their marketing works. The conclusion of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10935
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFRÁNEK, Stanislav. \textit{Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/p6lwii/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Dominik Junger -
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Michal MINÁŘ -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Jan Hanzálek -
Fotbal žen ve světě, v České republice a na Slovensku
Jana Šimanicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights