Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele – Bc. Monika Klušáková
Bc. Monika Klušáková
Master's thesis
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Pregradual preparation and beginnings in the profession from the perspective of the beginning teacher
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá pregraduální přípravou a vstupem do profese z pohledu začínajícího učitele. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a empirickou. V teoretické části práce se zabývám fází pregraduální přípravy budoucích učitelů a fází začínajícího učitele. V empirické části je mým cílem zodpovědět dvě výzkumné otázky: "Jak reflektují začínající učitelé 2. stupně základních …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the pregradual preparation and beginnings in the profession from the perspective of the beginning teacher. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The focus of the theoretical part is on description of pregradual teacher education phase and phase of the beginning teacher. The empirical part of my goal is to answer two questions: "How do beginning …viacKľúčové slová
profesní dráha učitele pregraduální příprava učitelů začínající učitel kompetence učitele šok z reality zkušený kolega klima třídy kázeň reflexe sebereflexe učitele teacher´s career pregradual teacher preparation beginning teacher teacher´s competencies shock of reality experienced colleague class climate discipline reflection teacher´s self-reflection
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crkri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedúci: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
Natálie ŠŤÁVOVÁ -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková