Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok – Bc. Lenka Kmeťová
Bc. Lenka Kmeťová
Bakalářská práce
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Electronic marketing and analysis of website traffic
Abstract:
My bachelor project consists with the electronic marketing, service description for the analysis of traffic Google analytics and concepts related thereto. The first chapter is devoted to the description of the basic concepts. The second chapter analyzes the requirements for the web site with an optimal view of electronic marketing and the third chapter is devoted to the possibilities of testing web …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá elektronickým marketingom, popisom služby pre analýzu návštevnosti Google analytics a pojmom s tým súvisiacimi. Prvá kapitola sa venuje opisu základných pojmov. Druhá kapitola analyzuje požiadavky na webové sídlo s pohľadu optimálneho elektronického marketingu a tretia kapitola je venovaná možnostiam testovania webových stránok.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mmqbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Peter Polakovič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Gecovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Martina Durániová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk