Katarína Janáková

Master's thesis

Aktuáne trendy propagácie na internete

Aktuální trendy propagace na Internetu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá moderními trendy propagace na internetu a proto je cílem práce návrh nové online marketingové strategie pro Hotel UNIC Prague. Ve strategii jsou využity nástroje jako například SEO kampaně, PPC reklamy, E-mail marketing a další, které jsou blíže představeny v teoretické části práce. Praktická část práce obsahuje situační analýzu, která podrobně rozebírá vnitřní a vnější prostředí …more
Abstract:
The diploma thesis deals with modern trends of promotion on the Internet and therefore the aim of the thesis is to propose a new online marketing strategy for Hotel UNIC Praha. The proposed strategy uses primarily tools such as SEO campaigns, PPC ads, e-mail marketing. These and some other valuable tools as well are more closely described in the theoretical part of the thesis. The practical part of …more
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá modernými trendmi propagácie na internete a preto cieľom práce je návrh novej online marketingovej stratégie pre Hotel UNIC Prague. V stratégii sú využité nástroje ako napríklad SEO kampane, PPC reklamy, E-mail marketing a ďalšie ktoré sú bližšie predstavené v teoretickej časti práce. Praktická časť práce obsahuje situačnú analýzu ktorá podrobne rozoberá vnútorné a vonkajšie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2018
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Martin Vaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74692