Analýza Youtube kanálů zaměřených na kreslení a doporučení pro tvůrce – Michaela Červinková
Michaela Červinková
Bakalářská práce
Analýza Youtube kanálů zaměřených na kreslení a doporučení pro tvůrce
Analysis of YouTube Channels Focused on Drawing and Recommendations for Creators
Anotace:
Náplní této bakalářské práce je analýza YouTube kanálů zaměřených zejména na kreslení s nejpopulárnějšími kanály v souvislosti se získáváním popularity. Teoretická část obsahuje první kapitolu zaměřenou na popis sociálních sítí obecně. V druhé kapitole je podrobně nastíněna síť YouTube s jejími součástmi. Další kapitola je věnována ostatním sociálním médiím jako Facebook, Instagram nebo Twitter, které …víceAbstract:
This bachelor thesis consists of analysis of YouTube channels focused on drawing and the most subscribed channels. The first chapter of the theoretical part is focused on describing social networks in general. In the second chapter is detailed description of YouTube network and its components. Then there is chapter about other social media sites such as Facebook, Instagram, Twitter, which are also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Lucie Böhmová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Towards Prediction and Recommendation in Higher Education
Hana Bydžovská -
Mining in social media
Jindřich Tandler -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ -
Obsahová analýza profilů českých měst na sociální síti
Karla Foltisová -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Komparativní analýza vybraných IS Channel Managementu
Simona Kopecká