Regulace reklamy v komunitárním právu – Alžběta Novotná
Alžběta Novotná
Diplomová práce
Regulace reklamy v komunitárním právu
Advertisement Regulation in the European Community Law
Anotace:
Reklama zastává významnou úlohu v životě podniků a je tedy pochopitelné, že mohou vznikat i reklamy, které se budou pro podnik snažit získat určitou výhodu nejrůznějšími způsoby, a to i poškozováním ostatních soutěžitelů či spotřebitelů. Logickou reakcí na to je vznik právní a etické úpravy, která tomuto bude zabraňovat. Regulace reklamy existuje na úrovni národní a v průběhu vývoje evropské integrace …víceAbstract:
Advertisement plays an important role in the life of companies and it is understandable that there can be advertisements created, which will try to gain benefits for the company in various ways, causing damage to other competitors or to consumers included. A logical reaction is the creation of legal and ethical regulation in order to prevent this. Advertisement regulation exists on national level and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedoucí: Jan Pavlok
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
The UK's membership in European Economic Community (EEC) and EU from the economical and political point of view between the two referenda in 1975 and 2016.
Markéta Veselá -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Denisa Bočková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy
Kateřina Šulcová -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Regulace reklamy
Hana Zahrádková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Pavel Veselý