Ing. Jan Stuna

Bakalářská práce

Mediální trh v České republice

Media market in the Czech Republic
Anotace:
Téma této bakalářské práce se týká vývoje Mediálního trhu v České republice. Rozhodl jsem se popsat současný stav médií na českém trhu, a z toho jsem se pokusil vyvodit, jakým směrem se budou média na území České republiky vyvíjet do budoucna. V první kapitole se zaměřím na historický vývoj reklamy všeobecně. Další kapitolou bude historický vývoj mediálního trhu v České republice, který ukáže, jak …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with development of the media market in the Czech Republic. I decided to describe the current state of media in the Czech market and I tried to deduce from it which direction the Czech media will take in the future. In chapter one I will focus on the historic development of advertisement in general. The other chapter will cover historic development of the media market in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace