Vera Borzykina

Bakalářská práce

Reklama v MHD

Transit advertising
Anotace:
Předmětem práce je problematika reklamy v dopravě. V práci je zkoumán historický vývoj této oblasti ve světě a specificky v Česku, jsou definovány její hlavní rysy a dále je podáván náhled na to, jak se vytvářejí ceny reklamy v dopravě. Podrobněji je práce zaměřena na pozorování reklam v městské hromadné dopravě. V praktické části této práce jsou porovnávány efektivita a cenová náročnost vnitřní reklamy …více
Abstract:
The subject of this thesis is the issue of transit advertising. Theoretical part examines historical development of this area in the world and, specifically, in Czech Republic, defines its main features and essence and gives a preview of advertising price formation in transportation, especially in urban public transport. The second, practical part of this work compares the effectiveness and cost of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: Michal Mervart
  • Oponent: Veronika Červinská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74015

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management