Marketingová komunikace OC Freeport – Sabina Bulínová
Sabina Bulínová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace OC Freeport
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace outletového centra Freeport. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Podrobněji jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V praktické části je rozebrána současná marketingová komunikace. Dále je na základě …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing communication of the Freeport outlet centre. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part the basic terms from the area of marketing and marketing communication are defined. The individual tools of marketing mix are described here in detail. In the practical part the current marketing communication is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/p73ay7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva