Sabina Bulínová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace OC Freeport
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace outletového centra Freeport. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Podrobněji jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V praktické části je rozebrána současná marketingová komunikace. Dále je na základě …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing communication of the Freeport outlet centre. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part the basic terms from the area of marketing and marketing communication are defined. The individual tools of marketing mix are described here in detail. In the practical part the current marketing communication is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/p73ay7/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BULÍNOVÁ, Sabina. \textit{Marketingová komunikace OC Freeport}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/p73ay7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomie a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu
Aneta Ženíšková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights