Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím webu – Eva TOMÁŠKOVÁ
Eva TOMÁŠKOVÁ
Bakalářská práce
Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím webu
Supporting the development of informatics thinking through the Web
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření webového portálu pro podporu rozvoje informatického myšlení a následná evaluace. Web je určen primárně pro učitele a žáky 2. stupně ZŠ. Obsahová složka webu vedoucí k podpoře rozvoje algoritmického myšlení žáků obsahuje dokumenty se vzdělávacími materiály a cvičnými příklady. Získané znalosti si žáci mohou prověřit v praxi cvičnými zadanými příklady, které jsou …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to evaluate the created educational portal to support computer thinking. The website is intended primarily for teachers and pupils of the 2nd grade of elementary school. The content component of the website, leading to the support of the development of pupils´ algorithmic thinking, contains educational materials in the form of pdf. Pupils can check the acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÁŠKOVÁ, Eva. Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím webu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání - Technická výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální programování ve vzdělávání: taxonomie programovatelných multimédií
Pavel Konrád -
Possibilities of using ICT technologies in teaching at primary level of school
Veronika DÝČKOVÁ -
Realizace nové koncepce výuky digitální gramotnosti a ICT na Základní škole Břidličná
Barbora PILÁROVÁ -
Zapojení ICT do výuky předmětu Tělesná výchova
Jan GONSIOR -
Online podpora předmětu Didaktika ICT
David KRČMÁŘ