Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s. – Ing. Šárka Otavová
Ing. Šárka Otavová
Master's thesis
Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s.
The creation of the customer´s value in conditions of the hypermarket Globus, k. s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnotou zákazníka na základě dvou pojetí, a to hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro podnik ve vztahu k zákazníkům, kteří jezdí nakupovat do hypermarketu Globus v Liberci autobusem č. 600. První část shrnuje informace o daném podniku, konkrétně tedy o HM Globus Liberec. Teoretická část shrnuje východiska hodnoty zákazníka obou pojetí. Praktická část je zaměřena na …moreAbstract:
This diploma thesis deals with customer´s value on the basis of two concepts; respectively, value for the customer and customer´s value for the company in relation to customers who go shopping in the hypermarket Globus in Liberec by bus No. 600. The first part summarizes information about the given company, concretely about the hypermarket Globus in Liberec. The theoretical part summarizes bases customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Otavová, Šárka. Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová