Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s. – Ing. Šárka Otavová
Ing. Šárka Otavová
Master's thesis
Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s.
The creation of the customer´s value in conditions of the hypermarket Globus, k. s.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hodnotou zákazníka na základě dvou pojetí, a to hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro podnik ve vztahu k zákazníkům, kteří jezdí nakupovat do hypermarketu Globus v Liberci autobusem č. 600. První část shrnuje informace o daném podniku, konkrétně tedy o HM Globus Liberec. Teoretická část shrnuje východiska hodnoty zákazníka obou pojetí. Praktická část je zaměřena na …viacAbstract:
This diploma thesis deals with customer´s value on the basis of two concepts; respectively, value for the customer and customer´s value for the company in relation to customers who go shopping in the hypermarket Globus in Liberec by bus No. 600. The first part summarizes information about the given company, concretely about the hypermarket Globus in Liberec. The theoretical part summarizes bases customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zverejniť od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Otavová, Šárka. Tvorba hodnoty zákazníka v podmínkách hypermarketu Globus, k. s.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová