Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO – Michaela MURKOVÁ
Michaela MURKOVÁ
Bachelor's thesis
Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO
Exhibitions and fairs as a communication tool of ZLINEXPO company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá jednotlivými kroky přípravy veletrhu z pohledu organizátora. Teoretická část zpracovává odborné literární prameny týkající se marketingové komunikace, veletrhů a výstav a veletržní organizace. Cílem práce je provedení analýzy z předem získaných podkladů v rámci subjektů veletrhu. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladu veletrhu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the various steps of preparation in terms of fair organizer. The theoretical part of the process of professional literary sources for marketing communications, trade fairs and exhibitions and trade fair organization. The aim of this work is an analysis of previously obtained documents under the fair operators. The practical part is focused on the application of theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MURKOVÁ, Michaela. Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Jazyková hra v ruském propagačním a reklamním textu
Kateřina Vižďová -
Zefektivnění reklamní a propagační činnosti ve společnosti Actibois s.r.o,CZ
Tereza Hladíková -
Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace
Tereza Babincová -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček