Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků – Mgr. Veronika Hebronová
Mgr. Veronika Hebronová
Diplomová práce
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Self-evaluation and its influence to pupils self-efficacy
Anotace:
Diplomová práce „Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy“ pojednává o sebehodno-cení žáků, které vede k celistvému rozvoji osobnosti. V teoretické části se zaměřuje vedle sebehodnocení také na školní hodnocení a psychologický koncept self-efficacy, který může být chápán jako osobní zdatnost jedince. Jsou uváděny také odlišnosti toho pojmu, který nebývá standardně překládán, od pojmů užívaných v …víceAbstract:
The diploma thesis named „Self-evaluation and its influence on self-efficacy“ deals with the self-evaluation of pupils that leads to the complete development of personality. In addition to self-evaluation, the theoretical part also describes school evaluation and its psychological concept of self-efficacy that could be comprehended like the personal competence of the individual. There are mentioned …víceKlíčová slova
hodnocení školní hodnocení funkce hodnocení typy hodnocení formy hodnocení sebehodnocení systematické sebehodnocení funkce sebehodnocení kritéria hodnocení self-efficacy učitel žák rodič škola evaluation school evaluation function of evaluation types of evaluation forms of evaluation self-evaluation systematic self-evaluation function of self-evaluation crite-rions of evaluation teacher pupil parent school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bnv4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení ve výuce v neziskové organizaci ve Velké Británii
Anna Veletová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
Funkce a metody hodnocení pracovníků a plánování profesního růstu
Martin Kahánek -
Funkce a metody hodnocení zaměstnanců a plánování profesního růstu
Linda Průchová -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea Kalousová -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová