Vývoj pěvecké techniky a interpretace na příkladech vybraných muzikálů – Michaela Hasalová
Michaela Hasalová
Diplomová práce
Vývoj pěvecké techniky a interpretace na příkladech vybraných muzikálů
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem vývoje pěvecké techniky a interpretace ve vybraných muzikálech od 30. let 20. století až do současnosti. Tato práce se také zaměřuje na faktory ovlivňující zkoumané téma. Součástí výzkumu je komparativně analytická část, kde je problematika demonstrována na konkrétních skladbách z muzikálů Porgy and Bess, Finian’s rainbow, Hair a Hamilton.Abstract:
Master’s thesis deals with the process of singing technique evolution and its interpretation of the chosen musicals. The era of chosen musicals spans from the 1930s until the present day. Furthermore, the thesis focuses on the factors affecting the chosen topic. Part of the research brings light to comparative analysis, which is demonstrated on the chosen songs from the musicals Porgy and Bess, Finian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/x1dxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Karel Hegner, Mgr. Petr Svozílek
- Oponent: MgA. Daniel Rymeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/x1dxp/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Muzikálové herectví
Práce na příbuzné téma
-
Pěvecká technika prof. Jarmily Krátké v muzikálovém herectví
Petra Vraspírová -
Pěvecká škola okruhu Marie Loewe-Destinn a její význam pro českou hudbu
Zuzana Kohoutová -
Populární a klasický zpěv se zaměřením na rozdíly v pěvecké technice
Zuzana VIRČÍKOVÁ -
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina
František Herz -
Gil Evans a Miles Davis - Porgy and Bess: Analýza díla a komparace s původní verzí George Gershwina
Jakub Žídek