Bc. Petra Joobová

Master's thesis

Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti

Marketing audit company as a source of increasing performance
Abstract:
JOOBOVÁ, Petra: Marketing audit of the company as a source of performance improvement. [Thesis]. Banking Institute of the University of Prague, a foreign university in Banská Bystrica. Department of Finance and Accounting. Head: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defense: 2012. Number of pages: ... The main objective of this work is to apply the marketing audit practice in a particular company. Marketing …more
Abstract:
Bankovní institut JOOBOVÁ, Petra: Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti. [Diplomová práca]. vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a účtovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 85 Hlavným cieľom tejto práce je uplatniť marketingový audit v praxi na konkrétnom podniku. Marketingový audit kompletne …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK